قیمت ریکو آفیشیو mp4000
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو mp4000

قیمت ریکو آفیشیو mp4000 با توجه به کارایی بالایی که دارد نسبتا مناسب می باشد. این مدل دستگاه کپی جهت استفاده در آموزشگاه ها، دفاتر و مدارس وسیله ای بسیار مناسب و پرکاربرد محسوب می شود.

قبل از اطلاع از قیمت ریکو آفیشیو  mp4000بهتر است با خصوصیات و قابلیت های آن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید. یکی از نکات مهم و قابل توجه در انتخاب و خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ است. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و  لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند. از اینرو بد نیست بدانید که ریکو آفیشیو mp4000 از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت انتخاب این مدل دستگاه سرعت آن است. در واقع بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده آن در هر دقیقه می باشد. از اینرو ریکو آفیشیو  mp4000 می توانددر هر دقیقه ۵۰ برگ را  به صورت سیاه و سفید کپی و پرینت بگیرد. این سرعت چاپ می تواند روند انجام کارهای چاپ و تکثیر را تا حد قابل توجهی سرعت بخشد.

از دیگر قابلیت های مهم این مدل دستگاه که بر روی قیمت آن به طور چشمگیری تاثیرگذار بوده چند منظوره بودن آن است. در واقع این دستگاه کپی چند منظوره بهترین انتخاب برای افرادی به شمار می آید که از توان مالی زیادی برخوردار نیستند.

یکی دیگر از کارکردهای مهم این دستگاه کپی کیفیت و وضوح چاپ آن می باشد. کاربران با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهند بود اسناد و متون مختلف را با کیفیت های 600 * 600  دی پی آی چاپ و تکثیر کنند. در واقع داشتن این ویژگی  و کیفیت مناسب به نوعی باعث جان بخشیدن به کارها می شود.

بهتر است بدانید که قیمت ریکو آفیشیو mp4000 به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در واقع داشتن آپشن های اختیاری و قابلیت های مختلفی همچون سیاه و سفید و یا رنگی بودن، قابلیت چاپ دورو، کارایی دستگاه کپی، سرعت کپی، …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: